måndag 5 juni 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 22 / 2023

Satt här och funderade på vad jag ville göra, se på något och i så fall vad eller läsa, men kan inte bestämma mig så jag kom på att det var lika bra att påbörja detta inlägg, samma som jag brukar göra varje måndag för att se hur läsningen (och övrigt) gått under förra veckan.
Kom sen även på att jag faktiskt har lyckats läsa ut alla de böcker jag höll på att läsa förra måndagen så det är helt nya böcker som får visa sig på bild i detta inlägg.
Jag har tittat på en hel del under förra veckan, booktube, TV-serier som: Welcome to Eden (2 avsnitt), Blindspot (3 avsnitt), Gotham knights (10 avsnitt), The Witcher (3 avsnitt) och Titans (sett om på 5 avsnitt) och sen igår såg jag på filmerna Final Destination 1-3.
Har även lyssnat på musik och ljudböcker.

Detta läste jag dag för dag
29/5
22 sidor ur Redemptor av Jordan Ifuekar (ljudbok)
100 sidor ur Himlakroppar av Jokha Alharti
82 sidor ur Nettel & bone av T Kingfisher (ljudbok)

30/5
16 sidor ur Redemptor (utläst)
41 sidor ur Himlakroppar
72 sidor ur Nettle & bone
53 sidor ur A certain hunger av Chelsea G Summers

31/5
46 sidor ur Himlakroppar (utläst)
89 sidor ur Nettle & bone (utläst)
35 sidor ur A certain hunger

1/6
50 sidor ur Lair of dream av Libba Bray
113 sidor ur Lika grannar leka bäst av Olivia Reimhagen (ljudbok)
41 sidor ur A certain hunger

2/6
38 sidor ur Lika grannar leka bäst
50 sidor ur A certain hunger
48 sidor ur Föraktes tid av Andrzej Spokawoki (ljudbok)

3/6
46 sidor ur Lair of dreams
69 sidor ur Lika grannar leka bäst
60 sidor ur A certain hunger

4/6
48 sido rur Lair of dreams
34 sidor ur Lika grannar leka bäst
60 sidor ur A certain hunger (utläst)
65 sidor ur Föraktets tid


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1278
tid lyssnat på ljudbok ca 11 timmar och 30 minuter
antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 722 
tid lyssnat på ljudbok ca 5 timmar
antal utlästa böcker 1

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 23109
tid lyssnat på ljudbok ca 219 timmar
antal utlästa böcker 63

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar