måndag 24 juli 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 29 / 2023

Jag vet inte men min läsning varierar så mycket, ibland är jag inne i en läsperiod och läser mycket medans andra tider så vill jag knappt se åt en bok jag har inte fastnat för någon som jag känner för att läsa. Men i överlag så kan jag känna att jag får läst en hel del ändå, ni får ju se på mina sådana här inlägg hur det går med läsningen.
Just nu tittar jag mest på Booktube-klipp och drömmer om vilka böcker jag vill läsa, men lite TV-serier ser jag ju på och denna vecka var det Wedneseday (3 avsnitt), His dark material (2 avsnitt) och Morden i Midsummer (och avslutat denna sommars säsong).
Har lyssnat på musik och ljudböcker.
Vad jag läste dag för dag:

17/7

54 sidor ur Jonathan Strange & Mr Norell av Susanna Clarke

51 sidor ur Roskoden av Kate Quinn (ljudbok) (utläst)

65 sidor ur How high we go in the dark av Sequoia Nagamatsu (ljudbok)

41 sidor ur The Troop av Nick Cutter (ljudbok)


18/7

51 sidor ur Jonathan Strange & Mr Norrell (utläst)


19/7

78 sidor ur Bortglömd flicka av Karin Slaughter

203 sidor ur Gender Queer av Maia Kobabe (utläst)

40 sidor ur The Troop


20/7

46 sidor ur Bortglömd flicka 

191 sidor ur The witch dosen´t burn in this one av Amanda Lovelace (utläst)

32 sidor ur The Troop


21/7

71 sidor ur Bortglömd flicka

7 sidor ur The language of flowers av Vanessa Diffenbaugh

115 sidor ur How high we go in the dark


22/7

75 sidor ur Bortglömd flicka 

71 sidor ur How high we go in the dark


23/7

51 siodr ur Bortglömd flicka

57 sidor ur The language of flower

89 sidor ur The Troop

150 sidor ur How high we go in the dark (utläst)


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1538

tid lyssnat på ljudbok ca 11 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 5

Sammanlagt läst under Juli månad
antal sidor 4482
tid lyssnat på ljubok ca 29 timmar  
antal utlästa böcker 10
 
Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 5220
tid lyssnat på ljudbok ca 43½ timmar  
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 32089
tid lyssnat på ljudbok ca 286 timmar 
antal utlästa böcker 86

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar