tisdag 11 juli 2023

Tisdagstrion - Böcker med sommarkänsla ( i titel, handling eller på omslag)

 Temat för tisdagstrion denna gång är Böcker med sommarkänsla (i titel, handling eller på omslag) och här är min trio, som vanligt länkar jag till mina recensioner om ni är intresserade av vad böckerna handlar om och/eller vad jag tyckte om dem.

  1. Sommarmöten av Emily Henry- behöver jag ens förklara varför.

  2. Varför kom du inte före kriget? av Lizzie Doron, omslaget strålar ut sommarkänsla men kan inte säga att handlingen gör det...

  3. Sailor proof av Annabeth Albert, sommarkänslan är att det mesta av handlingen utspelar sig på en stor familjesammankomst under sommaren.

7 kommentarer:

  1. Okända böcker för mig. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. har inte läst någon av din tre. känner igen Varför kom du inte före kriget?

    SvaraRadera
  3. De här tre har jag inte läst, men jag är lite nyfiken på Emily Henrys böcker.

    SvaraRadera
  4. Emily Henry har jag funderat på att läsa men det har inte blivit av än.

    SvaraRadera
  5. Lizzy Dorons bok har jag läst. Jag vill minnas att jag tyckte att den var bra.

    SvaraRadera
  6. Varför kom du inte före kriget? verkar läsvärd

    SvaraRadera