lördag 2 september 2023

Wednesday säsong 1

 

Follows Wednesday Addams' years as a student, when she attempts to master her emerging psychic ability, thwart a killing spree, and solve the mystery that embroiled her parents.

Jag har väl egentligen sett så mycket av Familjen Addams tidigare, men jag är ju inte helt ovetande om vad det är sen tidigare, men jag visste tillräckligt mycket för att vilja se den här.

Men sen kan det ju också bero på även om jag är vuxen gillar på något sätt se ungdomsdraman med skolor involverade, men här även med lite paranormala saker så är jag ännu mer intresserad av det, och jag är nöjd med den här första säsongen och ser fram till att se mer av Wednesday och de andra eleverna.

Sen gillar jag den här scenen, men det är nog fler som gör, blivit viral tror jag...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar