tisdag 5 september 2023

Tisdagstrion - Träd i författarens efternamn

Dagens tisdagstrios tema var inte mycket spelrum i då det var Träd i författarens efternamn som gällde.

Sen hade jag lite problem då jag inte hade så många författare med träd i sina efternam att välja på, men jag snurra till det lite, så om det inte är ett träd, så är det ställen där det finns flera träd som finns i författarens efternamn. 

Som vanligt så kan man kolla in mina recensioner för att få veta mera om vad böckerna handlar om och/eller vad jagj tyckte om dem.

  1. Ibland mår jag inte så bra - Therese Lindgren 

  2. Czentes Omega - Anna Jakobsson Lund

5 kommentarer:

  1. Jag har läst annat av Anna Jakobsson Lund som jag har gillat och jag vill läsa mer av henne.

    SvaraRadera
  2. Ibland mår jag inte så bra vet jag att jag hade tänkt läsa, men det har inte blivit av än.

    SvaraRadera
  3. Adhd från duktig flicka... blir jag nyfiken på!

    SvaraRadera
  4. Boken om ADHD verkar intressant.

    SvaraRadera