onsdag 17 april 2024

Act your age, Eve Brown (The Brown sisters #3) av Talia Hibbert

Eve Brown is a certified hot mess. No matter how hard she strives to do right, her life always goes horribly wrong - so she's given up trying. But when her personal brand of chaos ruins a wedding, her parents draw the line. It's time for Eve to grow up and prove herself - even though she's not entirely sure how...

Jacob Wayne is always in control. The uptight B&B owner expects nothing less than perfection from his employees, so when a purple-haired tornado of a woman applies for his open chef position, he tells her the brutal truth: not a chance in hell. Then she hits him with her car - supposedly by accident.

Now his arm is broken, his B&B is understaffed, and the dangerously unpredictable Eve is fluttering around, trying to help. Before long, she's infiltrated his work, his kitchen - and his spare bedroom. Sunny, chaotic Eve is his natural-born nemesis, but the longer these two enemies spend in close quarters, the more their animosity turns into something else...

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från Adlibris. 

Jag har läst de två delarna i den här romance-serien innan och jag har inte varit helt förtjust i dem, gillade andra boken bättre än första. Den här var väl mer som andra boken än första, då jag gillar att den handlar om någon ur autismspektrat, men jag vari i en period då det gick lite trögt att läsa/lyssna på ljudböcker så det tog en hel del längre än vad jag hade tänkt innan jag läst klart den.

Jag valde även att lyssna på den under februari (fast det dröjde till in i mars innan den var slut) för alla hjärtans dag, plus sen att den var Cat från booktubekanalen Brews and reviews favoritböcker från 2023.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar