måndag 15 april 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 15 / 2024

Den här veckan har jag ägnat åt att försöka läsa ut alla påbörjade böcker jag hade pågång, och lyckats väl med det, nu har jag bara den här som jag påbörjade i påskhelgen kvar att läsa.

och denna som jag ska påbörja i dag.

Under veckan som gått har jag sett på lite booktube videor och några TV-serier som You (2 avsnitt) och Once upon a time (3 avsnitt)
Har lyssnat på ljudböcker och musik.
Har även ägnat veckan åt att skriva på mitt manus men även att testläsa andras testmanus.

Det här läste jag dag för dag

8/4
49 sidor ur En evighet från dig av Jenny Colgan
71 sidor ur Djävulen och det mörka vattnet av Stuart Turton
50 sidor ur Allting växer av Lyra Koll

9/4
59 sidor ur En evighet från dig (utläst)
30 sidor ur Family Lore av Elizabeth Acevedo (ljudbok)
52 sidor ur Allting växer (utläst)
77 sidor ur Att skriva. En hantverkares dagbok av Stephen King

10/4
66 sidor ur The desert and the drum av Mbarfek Quid Beyrook
35 sidor ur Family lore
85 sidor ur Att skriva

 11/4
60 sidor ur The desert and the drum
182 sidor ur Bungo stray dogs vol 4 av Kafka Asagiri (utläst)
68 sidor ur Att skriva (utläst)
35 sidor ur Family lore (utläst)
54 sidor ur Djävulen och det mörka vattnet 

12/4
12 sidor ur Älvdansen av Kamilla Orreswärd (ljudbok)
65 sidor ur Djävulen och det mörka vattnet

13/4
83 sidor ur The desert and the drum
112 sidor ur Djävulen och det mörka vattnet (utläst)
140 sidor ur Mastering the mistress av Evangeline Anderson (ljudbok, utläst)

14/4
12 sidor ur The desert and the drum (utläst)
129 siodr ur Älvdansen (utläst)
110 sidor ur Suicide club av Rachel Heng (utläst)


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1636
antal lyssnade timmar ca 5 
antal böcker 10

Sammanlagt läst under April
antal sidor 3115
antal lyssnade timmar ca 10
antal böcker 12


Sammanlagt läst under Mars
antal sidor 5715
antal lyssnade timmar ca 22 och en kvart
antal böcker 16

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21



Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 19944
antal lyssnade timmar ca 85 (+6)
antal böcker 63

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar