onsdag 3 april 2024

Vad jag läste i Påskläsutmaningen


Jag hade en trög start på läsningen i påskhelgen men den tog sig lite i slutet och här är sammanställningen över vad jag läste under denna års påskhelg i Mias Påskläsutmaning.
Här finns min planerade läsning, och jag fick läst en del ur det som jag planerade.

 28/3

22 sidor ur The three body problem av Cixin Liu
68 sidor ur Älvdansen av Kamilla Orresvärd (ljudbok)

29/3
30 sidor ur Älvdansen
105 sidor ur The Wicker king av K Ancrum
33 sidor ur Välgörande våld av Brita & Henrik Sylvén

30/3
57 sidor ur The three body problem
45 sidor ur Älvdansen
15 sidor ur Välgörande våld
36 sidor ur Suicide club av Rachel Heng

31/3
75 sidor ur The three body problem (utläst)
31 sidor ur Suicide club
57 sidor ur The wicker king

+ 75 sidor testläsning ur olika manus

Måndag 1/4

73 sidor ur Family lore av Elizabeth Acevado (ljudbok)

201 sidor ur Whietout Death note vol 5 av Tsugumi Obha (utläst)

23 sidor ur Välgörande våld

64 sidor ur The Wicker king /utläst)

+ 50 sidor testläsning ur olika manus.

Sammanlagt läst

antal sidor 1035

utlästa böcker 2 st

1 kommentar: