onsdag 29 mars 2017

Bokboxar

Jag har varit lite fascinerad av detta med bokboxar efter att ha sett en hel del på Booktube (även hos Nellons bokblogg och Tickmicks bokblogg), att jag för ett tag sen bestämde mig för att pröva det en gång, och då valde jag Moth Box efter att sett det på MercysBookishMushings Booktube.

Och ni som följer mig på Instagram, @bokcamilla, såg säkert mitt inlägg igår om Mothbox mars box som jag har fått, och bägge böckerna verkar spännande.



Men jag funderade om det skulle vara roligare att öppna även en box som innehåller andra saker kopplade till böcker. Har nu även sett att det finns ett par svenska boxar därute och undrar om det är något som jag skulle vilja prova på men har ännu inte bestämt mig. Men de jag tänker på är Litteraturräven och Lavenderlit.

Vad tycker ni om det konceptet med bokboxar? Har någon provat en bokbox och i så fall vad tyckte ni om det?

1 kommentar:

  1. Jag har inte testat någon bokbox, funderade på det men bestämde mig för att jag hade nog med sätt att få böcker på :p Så jag tog en box åt hunden istället :p

    SvaraRadera