lördag 7 oktober 2017

Pågående läsning # 76



Tegelstensläsning är det som pågår just nu, 3 (egentligen 4) böcker med över 500 sidor i. Läser även en biografi in Henrich Himmler som jag inte har bild på.
Sen under veckan har jag läst ut fem hela böcker i #Bookbusters readathon, tänker skriva mer om det i ett separat inlägg. Så jag är verkligen nöjd med det jag har läst, och jag hoppas att nästa vecka kommer att gå lika bra med läsningen som det har gjort i veckan. Maas boken är ju ett recensionsexemplar och jag behöver komma med en recension rätt snart, den kom ut igår den 6e.

2 kommentarer:

  1. Det är en av mina favoritböcker :). Sen borde jag verkligen fortsätta med Maas serie!

    SvaraRadera
  2. Eldens arvtagare ska jag snart börja på och DET ser jag framemot att få läsa :)

    SvaraRadera