lördag 28 oktober 2017

Pågående läsning #79

Denna vecka har jag deltagit i Fall into Fantasy och Autumn Readathon och har hunnit läsa massor. Sen har jag velat läsa allt och har påbörjat en hel del böcker, så vid skrivandes stund har jag åtta böcker på gång ( det har ändrats sen jag tog bilden) har hunnit läsa ut två böcker. (På bilden finns inte heller Kungarnas krig av R R Martin med). Hoppas även på att kunna avsluta fler böcker under veckan som kommer.

Under veckan har jag faktiskt även läst ut tre bok som var påbörjad och även läsa två hela böcker till, så jag känner mig rätt nöjd med veckans läsinsats.

Veckan och månaden som kommer har jag en del läsplaner för, så i början av veckan ska jag försöka läsa ut en hel del av dessa böcker. Om de planerna kommer jag att skriva i ett senare inlägg och även hur det gick i de två readathon jag varit med i ska jag försöka skriva ett inlägg om.

1 kommentar: