söndag 29 oktober 2017

Vad jag läste under Fall Into Fantasy 2017 och Autumn Readathon


Tänkte att det kunde vara kul att visa vad jag läste under de två readathon jag deltog under denna vecka som har pågått.
Fall Into Fantasy pågick mellan 20e till 28e oktober.
Autumn Readathon pågick mellan 22e till 28e oktober.

Först böcker som jag har läst ut eller påbörjat (alltså inte läst hela boken under readathonen)
Eldens Arvtagare av Sarah J Mass 206 sid
Tess DÚberville 30 sid
Min mammas hemlighet 122 sid
Nevernight 20 sid

En bok jag läste ut hela var Sekten som återuppstod (ca 460 sid) av Mariette Lindstein




Utav de 6 böckerna jag hade planerat under Autumn Readathon läste jag ut 5.
På tunn is en resa till Antarktis (ca 240 sid) av Jenny Diski
Fåglarna och andra noveller (ca 260 sid) av Daphne DuMaurier
När skruven dras åt ( ca 150 sid) av Henry James
Fladdermöss i en värld av ekon (ca 170 sid) av Johan Eklöf och Jens Rydell
Ån skyddar natten (ca 360 sid) av Anna Lihammer

1 kommentar:

  1. Jag hann läsa nästan 300 sidor i Eldens arvtagare under läsaloten. Riktigt bra tycker jag.

    SvaraRadera