torsdag 5 juli 2018

Hett i hyllan vecka 27/2018


Om Hett i hyllan skriver Monika så här:

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Dagens bok köpte jag på Myrorna än gång när de hade extra billiga tror den endaste kostade 10 kronor, bara för att jag har läst hela Twillight-sagan ville jag även läsa denna, men jag är väl inte så extremt intresserad så den har stått oläst länge.

Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer.
Med en välkänd kombination av fara, mystik och kärlek berättar Stephenie Meyer den förkrossande historien om Bree och armén av unga vampyrer från det att de förbereder sig för att förgöra Bella och familjen Cullen fram till det oförglömliga slutet. 

3 kommentarer:

  1. Jag har aldrig känt mig lockad av Twilight-serien. Det är ju i och för sig skönt att inte vilja läsa alla serier :)

    SvaraRadera
  2. Vampyrer är kanske inget för mig, men den där boken är säkert spännande för rätt person.

    SvaraRadera
  3. Den här boken skulle nog inte vara nånting för mig, vampyrer är inte riktigt min grej.

    SvaraRadera