lördag 28 juli 2018

Pågående läsning #117 plus vad jag sett och hört på

Inte blir de där böckerna jag har läst i länge avslutade någon gång, utan den högen bara ökar, men mest beror det på att annat blir läst. I veckan har jag läst hela 4 böcker i samband med BookBuddyAthon. Nu när det är slut  med den readathonen räknar jag med att försöka läsa ut påbörjade böcker, plus böcker med kort lånetid från biblioteket.

Sett på Twin Peaks något avsnitt har jag även gjort förutom att titta på booktubeklipp,

Lite podcast har jag lyssnat på under veckan med, som tex Mordpodden och Misslyckade brott.
Sen har jag precis börjat lyssna på en podd som två booktubers (Katie och Mollie) som jag följer nyligen har startat No Thanks We´re booked, den är riktigt bra de pratar inte bara om böcker och litteratur. Även med podden Reading Women som jag lyssnar/lyssnat på, är det en booktuber (Kendra Winchester)  jag ser på som håller i den tillsammans med en annan litteraturintresserad kvinna vid namn Autumn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar