fredag 5 juni 2020

Helgfrågan vecka 23 / 2020

Mia funderar i denna helgfrågan om vi har någon bok vi ser framemot att läsa i sommar, i från alla nyutgivna böcker.
Jag ska säga att jag egentligen har dålig koll på nyutgivna böcker, men jag såg att dem som jag visste om har Evelina skrivit om. Trotsa mig och Beatrice.
Sen genom att läsa andras bloggares svar lärde jag mig hos Saras bokhylla att Bokskåpets hemlighet och Den lilla bokhandeln i hamnen ska komma ut, och de två är jag intresserad av.

Annars så får mitt svar bli Det nionde sällskapet av Leigh Bardugo som precis kommit ut, och som jag fått som recensions exemplar.
bokomslag Det nionde sällskapet
Bonusfrågan gäller om Helgfrågan ska pågå under sommaren eller ta semester:
Det tycker jag är helt upp till Monika att besluta om.

6 kommentarer:

  1. Den där boken funderar jag på att läsa. Blir nog att låna den från biblioteket framöver.

    SvaraRadera
  2. Återigen blir jag påmind om Bardugo :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad spännande Bardugos bok verkar!

    SvaraRadera
  4. Bardugo känner jag inte till. Fantasy?

    SvaraRadera
  5. Har inte läst något av den författaren

    SvaraRadera