tisdag 3 oktober 2023

Tisdagstrion - Hemligheter

 Dags för tisdagstrion - denna gång med temat Hemligheter. Upptäckte det var svårt att motivera varför jag hade valt böckerna för vill ju inte spoila handlingen för någon om vad hemligheter har för något med handlingen att göra för mycket.

Som vanligt om ni är intresserade av böckernas handling och/eller vad jag tyckte om böckerna kolla in länkarna till mina recensioner.

  1. Bilden av Phoebe av Kim Edwards - familjehemligheter

  2. De sju systrarna av Lucinda Riley -mera familjehemligheter fast här är det så att systrarna ska får veta sina familjehemligheter.

  3. En katts resedagbok av Hiro Arikawa- kattens ägare har hemligheter
En liten bonusbok om djur i handlingen där det även finns hemligheter.
Remarkably bright creatures av Shelby Van Pelt

9 kommentarer:

  1. Bra att du påminner mig om att jag fortfarande inte läst En katts resedagbok :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst någon av dina men känner igen De sju systrarna och En katts resedagbok.

    SvaraRadera
  3. känner till Riley och Arikawa men har inte läst

    SvaraRadera
  4. Riley verkar vara en omtyckt författare ( har inte hunnit läsa någon själv än) Arikawas och Edwards ser lockande ut! Tack för tips! /Bokologen

    SvaraRadera
  5. En katts dagbok väntar här

    SvaraRadera
  6. En katts resedagbok borde jag absolut läsa.

    SvaraRadera
  7. En katts resedagbok har jag länge tänkt läsa så tack för påminnelsen.

    SvaraRadera
  8. En katts resedagbok har jag sett lite överallt och lite nyfiken är jag allt.

    SvaraRadera
  9. Vad många som vill läsa en katts resedagbok. Jag rekomenderar den givetvis, så läs!!!

    SvaraRadera