söndag 31 mars 2024

Delsammanställning av Påskläsutmaningen 2024


 Tänkte jag skulle ta en och redovisa lite vad jag läst under Påskläsutmaningen i år, sen ska jag säga att jag har kommit in i en knepig lässvacka, vill läsa och läser i flera böcker sammtidigt, men kan inte få tid och ork att läsa även om jag skulle behöva göra det. Har läst en del under de här dagarna som utmaningen har hållit på. Har i dag och i morgon på mig att läsa också så hoppas att få till lite tid och ork till att läsa.

Men detta har jag läst torsdag - lördag under påskhelgen, jag orkar inte redovisa dag för dag utan det blir bara hur många sidor och ur vilka böcker.

161 sidor som ljudbok.
70 sidor
36 sidor

105 sidor
52 sidor ur Välgörande våld.

Sen hoppas jag att jag kan räkna med de 75 sidor jag läst ur en blivande författares manus, ni kan få lite bildinspiration från den här.

Och sammanlagt är det 499 sidor som jag läst.







1 kommentar: