måndag 25 mars 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 12 / 2024

 

Läsningen denna vecka har väl gått både bra och dåligt, jag läser ju flera alster som jag inte kan räkna in i min faktistiska bokläsning då det är testläsning och annan sorts av läsning. Sedan har jag hamnat i en slump gällande ljudbokslyssnande, eller mer att jag somnar ifrån boken, så jag har förstökt lyssna slut på samma bok som jag påbörjade i februari denna vecka men har ännu inte lyckats. Däreomt lyckades jag ändå läsa ut några fysiska böcker och en ljudbok.
Har tittat litegrann på booktube i veckan men ändå lyckats se på filmen Jumanji. The next level och TV-serierna Resident Alien (3 avsnitt) och You (2 avsnitt).
Annars  har jag lyssnat lite på ljudbok och lite mer på musik.

Förutom att ha fortsatt att hålla på att skriva och redigera mitt manus.

Detta läste jag dag för dag

18/3
52 sidor ur Beyond the kingdom av Chris Colfer
62 sidor ur Magpie murders av Anthony Horowitz (ljudbok)
37 sidor ur Unhinged av James Onley

19/3
39 sidor ur Beyond the kingdom 
36 sidor ur Magpie murders (utläst)
74 sidor ur Unhinged

20/3
52 sidor ur Beyond the kingdom
81 sidor ur Unhinged (utläst)
20 sidor ur Act your age, Eve Brown av Talia Hibbert (ljudbok)

21/3
51 sidor ur Beyond the kingdom (utläst)
48 sidor the three body problem av Liu Cixin 
34 sidor ur Act your age, Eve Brown

22/3
66 sidor ur The three body problem
34 sidor ur Act your age, Eve Brown

23/3
30 sidor ur Suicide club av Rachel Heng
60 sidor ur Act your age, Eve Brown

24/3
45 sidor ur Suicide club
46 sidor ur Three body problem
45 sidor ur Act your age, Eve Brown

 Sammanlagt läst denna vecka/mars

antal sidor 912
antal lyssnade timmar ca 5
antal böcker 3

Sammanlagt läst under Mars
antal sidor 4829
antal lyssnade timmar ca 17
antal böcker 14

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 15943
antal lyssnade timmar ca 69½ (+6)
antal böcker 49

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar