måndag 11 mars 2024

Vad jag läste, hörde och såg på vecka / 2024

Den här veckan har jag läst en del, kanhända att det beror på att jag försöker läsa en del av alla biblioteksböcker jag har lånat, typ manga, som jag fastnat i många av berättelserna.
Annars har jag ägnat en hel del åt att skriva på och redigera mitt egna manus.
Jag har även lyckats se på lite booktube och andra youtube-videor om att skriva och skapa fantasi-världare, karaktärer och skriva.
Annars har jag även lyckats se på TV-serier som tex Shetlande (1 avsnitt och därmed avslutat denna säsongen), Only murders in the building (2 avsnitt och därmed avslutat säsong tre), Resident ailen (2 avsnitt) och His dark materials (3 avsnitt och därmed avslutat säsong tre och hela serien).

Jag har även lyssnat på ljudböcker och musik denna vecka.

Vad jag läste dag för dag 
4/3
54 sidor ur Fourth wing av Rebecca Yarros
26 sidor ur Magpie murders av Anthony Horowitz (ljudbok)
192 sidor ur Yona, the girl standing in the blur of dawn (vol 3) av Mizuho Kusanagi (utläst)
64 sidor urAct your age, Eve Brown av Talia Hibbert (ljudbok)

5/3
49 sidor ur Fourth wing
45 sidor ur Magpie murders
184 sidor ur Love me, love me not av Io Sakisaka (utläst)

6/3
101 sidor ur Fourth wings
22 sidor ur Magpie murders
196 sidor ur Bungo stray dogs vol 3 av Kafka Asagari & Sangu Harukawa (utläst)

7/3
47 sidor ur Magpie murders
50 sidor ur Wendigos förbannelse av Rick Yancey

8/3
49 sidor ur Fourth wing
30 sidor ur Magpie murders
204 sidor ur Death note vol 4, Love av Tsugumi Ohba (utläst)

9/3
36 sidor ur Magpie murders
34 sidor ur Wendigos förbannelse

10/3
57 sidor ur Fourth wing
45 sidor ur Magpie murders
190 sidor ur Boy run the riot vol 2 av Keito Gaku (utläst)
40 sidor ur Wendigos förbannelse



 Sammanlagt läst denna vecka/mars

antal sidor 1715
antal lyssnade timmar ca 7
antal böcker 5

Sammanlagt läst under Mars
antal sidor 2231
antal lyssnade timmar ca 7
antal böcker 7

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 13345
antal lyssnade timmar ca 58½ (+6)
antal böcker 42

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar