måndag 4 mars 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 9 / 2024

Det har gått både bra och dåligt med läsningen i denna vecka, läst mycket i fysiska böcker men däremot somnar jag hela tiden i från ljudboken, så jag kommer ingen vart med den. Sen har jag hunnit skriva lite på mitt manus, men inte så mycket som jag hade velat.


Sett en del på booktube, men även TV-serier men inte alls så mycket som jag hade hoppats på för att vi har under helgen som gått ägnat all ledig tid på att fundera och planera för vår köksrenovering.
Men har sett Only murders in the building (4 avsnitt) och Shetlande (1 avsnitt).

Annars har jag lyssnat på ljudböcker och musik.

Detta läste jag dag för dag.


26/2

42 sidor ur Love, theoretically av Ali Hazelwood (utläst)

336 sidor ur Heartstopper av Alice Oseman (utläst)

114 sidor ur Fruit basket complete collector edition vol 1 av Natsuki Takaya

33 sidor ur A empire called memory av Arkady Martine

27/2

77 sidor ur Dolda tillgångar av Margot Lee Shetterly

43 sidor ur A empire called memory

157 sidor ur Fruit basket

220 sidor ur Spy x family vol 1 av Tatsuya Endo (utläst)

28/2

110 sidor ur Dolda tillgångar

127 sidor ur Fruit basket (utläst)

184 sidor ur My Love Mix-up! vol 2 av Aruko & Wataru Hinekure (utläst)

29/2

114 sidor ur Dolda tillgångar (utläst)

65 sidor ur A memory called empire (utlsät)

192 sidor ur The seven deadly sins av Nokaba Suzuki (utläst)

176 sidor ur My Love Mix-up! vol 3 av Aruko & Wataru Hinekure (utläst)

200 sidor ur Spy x family vol 2 av Tatsuya Endo (utlsät)

1/3

125 sidor ur Att svika ett folk av Anna Roxwall & Johan Persson

99 sidor ur Crimson lake av Candice Fox

2/3

87 sidor ur Att svika ett folk 

3/3

118 sidor ur Att svika ett folk (utläst)

85 sidor ur Crimson lake (ultäst)


 Sammanlagt läst denna vecka/mars

antal sidor 2706
antal lyssnade timmar ca (6)
antal böcker 12

Sammanlagt läst under Mars
antal sidor 516
antal lyssnade timmar ca (6)
antal böcker 2

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 11630
antal lyssnade timmar ca 51½ (+6)
antal böcker 2´37

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar