måndag 20 maj 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 20 / 2024

 

Jag läser lite grann varje dag och det gör väl att jag ändå får läst lite som  jag brukar även om jag i slutet av denna vecka råkade ramla tillbaka till att läsa manga/manhwa på datorn.

Jag har även läst några sidor i tesläsningsmanus som jag egentligen behöver ta tag i och läsa klart snart så att författarna inte får vänta alltför länge på vad jag tyckte om deras manus.
Jag har förutom lite booktube sett mest på några TV-serier i veckan som You (2 avsnitt) och Once upon a time (3 avsnitt och därmed avslutat säsong 6).
Jag har även lyssnat lite på ljudböcker och musik. Och tittat på lite på mina manus och skrivit lite, kollat in skrivkursen jag anmält mig till.
Vad jag läste dag för dag:
13/5
55 sidor ur Stjärnor och rök av Marie Lu
30 sidor ur Blowback 07 av Brian Meehl

14/5
57 sidor ur Stjärnor och rök

15/5
49 sidor ur Stjärnor och rök

16/5
71 sidor ur Mörkersikt av Johannes Kjällström

17/5
60 sidor ur Stjärnor och rök (utläst)
30 sidor ur Skrivboken av Siv Strömquist
52 sidor ur Ända in i mammahjärtat av Hanna Landahl (ljudbok)

18/5
20 sidor ur Skrivboken
52 sidor ur Children of time av Adrian Tchaikovsky
30 sidor ur Ända in i mammahjärtat

19/5
46 sidor ur Children of time



Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 552
antal lyssnade timmar ca ca 1
antal böcker 1

Sammanlagt läst under Maj
antal sidor 2101
antal lyssnade timmar 8½
antal lästa böcker 6

Sammanlagt läst under April
antal sidor 6826
antal lyssnade timmar ca 22
antal böcker 28


Sammanlagt läst under Mars
antal sidor 5715
antal lyssnade timmar ca 22 och en kvart
antal böcker 16

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 25756
antal lyssnade timmar ca 105½(+6)
antal böcker 83 / 99 enligt Goodreads 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar