fredag 31 maj 2024

Helgfrågan vecka 22 / 2024

 

Mia undrar i helgfrågan vilken hobby vi har förutom böcker?

Mitt svar är att det största intresset och hobbyn är och kommer nog alltid att förbli böcker. Jag har i omgångar gjort annat som stickat och försökt brodera men nu tror jag mina handleder och händer inte skulle orka med det.

Jag ser gärna på TV-serier och filmer om jag inte läser. Eller som nu på senare tid skriver själv på vad jag hoppas på är vad som kommer bli en eller fler utgivna böcker. Se länk till mitt skrivprojekt om ni vill veta mera om det.

Så det cirklar rätt mycket runt böcker om jag inte ser på TV-serier eller musiklyssnande. Gillar även att se på Youtube och Instagram på danskonton. 

4 kommentarer:

  1. Danskonton på youtube låter mysigt. Gillar också dans.

    SvaraRadera
  2. TV - serier och film gillar jag också. och handarbetar gör jag även om jg var flitigare förr. men jag håller med om att det är böcker som är huvudintresset

    SvaraRadera
  3. Tv-serie är superkul när man känner att koncentrationen på allt annat är väck.

    SvaraRadera
  4. Att se på tv-serier har jag kommit bort lite från. Men visst borde man försöka kolla något sådant igen. :)

    SvaraRadera