tisdag 28 maj 2024

Tisdagstrion - Ett "och" i titeln

Först hade jag inte alls många böcker med "och" i titeln men sen fick jag för många så det var en lite svår tisdagstrio även om den såg så lätt ut ifrån början.

Men här kommer min trio tillslut. Och som vanligt har jag länkat till mina recensioner som ni kan titta in på om ni är intresserada av att få veta vad boken handlar om och/eller vad jag tyckte om dem.

  1. Eliza och hennes monster av Francesca Zappia

Sen tillslut tror jag att jag gärna vill dela med mig av ett par bubblare som: Her body and other parties av Carmen Maria Machado, Aristole and Dante discover the secrets of the universe av Benjamin Alire Saéns och Stjärnor och rök av Marie Lu som jag precis har läst och det ännu inte finns en recension skriven på bloggen för.

5 kommentarer:

  1. Eliza och hennes monster har jag läst. De andra två känner jag igen.

    SvaraRadera
  2. Problemet med får och getter har jag i läslistan. De andra böckerna är nya för mig.

    SvaraRadera
  3. Spännande nya titlar! Tack för tips
    Maria Bokologen

    SvaraRadera
  4. känner igen två av författarnamnen men har inte läst något av någon utav dem

    SvaraRadera
  5. Problemet med får och getter har jag läst och jag gillade den. Turtons bok står i hyllan och väntar.

    SvaraRadera