tisdag 13 juli 2021

Tisdagstrion - sommarläsning

 I sista tisdagstrion innan sommaruppehåll, ska det handla om sommarläsning, jag väljer nog hellre tre böcker jag vill läsa i sommar än tre som kan passa som sommarläsning, då det är lite mera flexibelt med vad man gillar att läsa under sommaren.

  1. Historieläraren av Matt Haig har jag velat läsa länge, så det ska bli dags i sommar tänkte jag.

  2. Caliban´s war av James S A Corey, en sciencefiction-serie jag vill läsa vidare i.

  3. Och till slut en deckare, Bröllopsfesten av Lucy Foley


5 kommentarer:

  1. Har läst annat av Matt Haig. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. har ännu inte läst något av Haig. de andra båda författarna känner jag inte till. bra blandning på sommarläsningen

    SvaraRadera
  3. Historieläraren är jag nyfiken på, har läst annat av Haig som jag har gillat.

    SvaraRadera
  4. Historieläraren vill jag läsa och kanske Lucy Foleys bok.

    SvaraRadera
  5. Gillar omslaget på Bröllopsfesten - verkar spännande! Historieläraren gillade jag.

    SvaraRadera