tisdag 16 juli 2024

Tisdagstrion - SOL (en boktitel eller författare på varje bokstav)

Dags för tisdagstrion och det är något som jag associerar med sommaren denna gång även om det inte är så mycket av den varan just nu utan mer bara regn och regn.

SOL (en boktitel eller författare på varje bokstav). Som vanligt länkar jag till mina recensioner som ni kan kolla in om ni är intresserade av vad böckerna handlar om eller vad jag tyckte om dem.

  1. Spy x family av Tatsuya Endo, detta blogginglägg innehåller fler manga recensioner så ni får mer tips om ni kollar in hela inlägget.

  2. Deathnote av Isugumi Ohba 

  3. Blynätter av Anna Jakobsson Lund

7 kommentarer:

  1. Tre intressanta tips! Anna Jakobsson Lund har jag läst en bok av och jag gillade den verkligen

    SvaraRadera
  2. Tre böcker som jag inte har läst. Tack för tips!

    SvaraRadera
  3. Okända böcker för mig. Tack för tipsen.

    SvaraRadera
  4. två japanska! jo, jag tackar jag! känner till Anna Jakobsson Lund men har inget läst av henne

    SvaraRadera
  5. Blynätter är den enda jag känner igen, men jag har inte läst den.

    SvaraRadera
  6. FrökenChristina17 juli 2024 kl. 01:13

    Det är dags att läsa Anna Jacobsson Lund!

    SvaraRadera