torsdag 14 januari 2016

Book hangover efter Julläsning

Har nu under jullovet ägnat mig åt läsning och inte tittat på serier eller TV lika mycket som jag har gör i vanliga fall. Men nu igår när julläsningen var slut så blev jag så sugen att titta på Buffy the vampaireslayer vet inte varför jag har fastnat för den serien detta är omgång två jag tittar igenom hela serien (sett de två första säsongerna tre gånger) men jag är helt fast i den. Nu är det säsong 7 så jag får väl ta ett uppehåll ifrån den och titta på den någon gång i framtiden igen. Klippet jag valde är för att min vampyrfavorit är Spike genom hela serien. Skådespelaren James Maters spelar så bra igenom Spikes hela omvandling från rejält evil till helt galen med soul.

2 kommentarer:

  1. Jag har sett första säsongerna ett varv, den första säkert 3-4 gånger men har aldrig sett klart serien. Dags jag gör det!! :)

    SvaraRadera
  2.   Titta på Full Movies Online Free HD
    Kopiera här ---> poolwan-1922.blogspot.com

    SvaraRadera