onsdag 20 januari 2016

Evermore av Alyson Noel

Denna bok är egentligen en omläsning, mindes faktiskt ingenting innan men hög igenkänning när jag läste den. Och läsa om den var jag tvungen till nu när jag tänkte läsa hela serien, för det mindes jag från första läsningen att den var bra och jag ville läsa resten av serien. Och när det var så längesedan att jag inte hade något minne av den så var jag tvungen att läsa om, och det var inget jag ångrar den var lika bra som jag mindes.

Handlar om Ever som är ända överlevande efter en bilkrasch som tog hela hennes familj ifrån henne. Hon har dock blivit synsk efter olyckan och mår inte så bra så hon är tvungen att ha musik i öronen och huvtröja för att undvika alla syn och hörselintryck hon får av alla. En dag börjar en ursnygg kille i skolan och både hon och hennes två närmsta kompisar gör allt för att fånga honom.

1 kommentar:

  1. Den här har jag ju oläst måste kanske ta tag i den!! :)

    SvaraRadera