tisdag 12 januari 2016

Veckans Bokbloggsfråga! vecka 2

Då var det dags igen för veckans Bokbloggsfråga från Barnboksbloggen. Den lyder denna vecka så här...

Finns din blogg med i sociala medier, så som Facebook, Instagram eller Twitter? Vad använder du de sociala medierna till, att göra reklam för bloggen, skaffa nya läsare eller interagera med läsarna genom diskussioner, tävlingar eller annat?

Jag har startat ett konto på Instagram här i veckan mest för att för kommande kunna hashtagga i samband med läs-a-lot eller liknande, Heter där bokcamilla, har sen tidigare ett twitterkonto och har tänkt att ändra till samma namn där, då jag vill vara lite mer anonym när jag twittrar och instagrammar. Facebook har jag bara i mitt egna namn, än så länge.

5 kommentarer:

  1. Jag har funderat på om bloggen möjligtvis skulle behöva Instagram eller Twitter också, men jag är egentligen tveksam.

    SvaraRadera
  2. Twitter har jag inte, men Instagram har jag också även om det blir rätt så glest mellan inläggen där.

    SvaraRadera
  3. Instagram gillar jag verkligen!

    SvaraRadera
  4. Instagram gillar jag verkligen!

    SvaraRadera
  5. Instagram tycker jag om och det är även roligt, så smidigt och lätt att få upp bilder.

    SvaraRadera