tisdag 5 januari 2016

Veckans bokbloggfråga

Barnboksbloggens vecka 1a bokbloggsfråga, tänkte jag mig att svara på.

Frågan är Kommer du att delta i någon boklig utmaning under 2016?. Antingen någon av de som cirkulerar i blokbloggsvärlden eller någon som du gör bara för dig själv. Finns det någon läsutmaning som du skulle vilja genomföra om det bara finnits mer tid? 

En del av mitt svar finns i ett inlägg här som jag har skrivit på bloggen tidigare. Sen skulle jag verkligen vara med i fler utmaningar men tiden ska ju räcka som sagt. Barnboksbloggen själv har tipsat om Bokuatmaning 2016 och håller själv i en Barn- och ungdomsbokutmaning. Sen ska Lyrans noblesser igen köra Jorden runt den har jag varit med i tidigare och gillat. Sen finns även En världsomsegling på 366 dagar hos Johannas deckarhörna.

3 kommentarer:

  1. Det finns en hel del utmaningar så här i början av året :-)

    SvaraRadera
  2. Har ändrat lite, Världsomseglingen är inte direkt en utmaning längre, utan mer en aktivitet man kan delta i utan förbestämda krav eller mål. Du får kika in hos mig om det lockar :)

    SvaraRadera
  3. Det är svårt att välja bland alla roliga och intressanta utmaningar.

    SvaraRadera