onsdag 13 januari 2016

Julläsning 15/16 sista uppdateringen

Har varit med i Mias bokhörnasjulläsning nu under jullovet och nu är det dags att skriva hur det har gått.

Jag har läst dessa böcker


  • Jag är Malala- Malala Yousafzani
  • An angel at my back - Mary Stanley
  • Star gazing - Kate Thompson
  • No dress rehersal - Marian Keyes
  • Hot flush . Helen Fitzgerald
  • Lycke - Mikaela Bley
  • Sjukhuskatten Oscar - David Dosa 
  • Böjlek - Limme & Almquist
  • Normal - Graeme Cameron
  • Vinprovarna - Jan Mårtensson 
  • Blod rödare än rött - Arkan Assad
  • Mord och mandeldoft, extra jubileumläsning -Camilla Läckberg
  • Dagbok för alla mina fans, Det långa loppet - Jeff Kiney
  • De sista vittnena - Svetlana Aleksiljvetij
  • Man kan inte hindra ett litet hjärta från att älska - Claire Castillon
  • Neverwhere - Neil Gaiman
  • En plats i solen - Liza Marklund
  • Romeo och Julia - William Shakspear


och en del som var påbörjade och inte har läst hela under tiden som på gått är

  • Båten - Nam Lee
  • Hitler en biografi- Joachim Fest
  • under nordsolen
Sammanlagt under denna tid har jag då läst 4762 sidor. Intresserad av vad jag har tyckt om böckerna kolla upp recensioner här på bloggen.

4 kommentarer: