lördag 9 januari 2016

Storytel och Instagram

Storytel hade jag för ett par år sen, sen rätt som det var bara mitt konto försvann. Och jag hade fått ny smartphone och jag fick aldrig igång den igen. Hade för lite lagringsminne. Men nu häromdagen rensade jag och grejade med telefonen och när jag var klar provade jag att hämta appen till Storytel och det gick. Och när jag loggade in dök mitt konto upp igen fast behövde bara starta upp den. Det gjorde jag och nu så ska här lyssnas för jag gillar att lyssna på böcker när jag är ute och går eller håller på med tex laga mat här hemma etc.

Sen fick jag även för mig att jag skulle starta ett konto på Instagram mest för att ha i samband med exvis läs-a-thon och läs-a-lot etc. Där finns jag nu under namnet bokcamilla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar