måndag 1 oktober 2018

Läsrapport för Oktober # 1 - Fall into Fantasy + Victober



Tänkte nu när jag under Oktober månad ska vara med i Victober hela månaden plus även ska delta i flera readathons under hela månaden, att det skulle vara kul att uppdatera er varje dag vad jag läser. Så med början idag då det är Fall into Fantasy läs-a-lot som Liza på bloggen I Regnet håller i, Man behöver inte läsa just fantasy utan det kan vara allt man uppfattar som en verklighetsflykt.

Jag påbörjade idag Victobers readalong Hustrur och döttrar av Elizabeth Gaskell, de räknar med om vi läser 2 kapitel per dag ska vi hinna läsa ut den under månaden, man har även möjligheten att diskutera boken med andra på Goodreadsgruppen för Victober.

Annars har jag läst idag 70 sidor i The Last Namsara av Kristen Ciccarelli, som är en fantasy med drakar. Den passar ju in i Lizas läs-a-lot, men det gjorde även förra boken tycker jag.
The Last Namasara är jag lite sen med att läsa ut för det var Augustis och Septembers läsning för A Book in a Jar som booktubern BookRoast håller i, hon har även en Goddreadsgrupp för oss som är med.

Sammanlagt läst i Oktober
Antal sidor 94
Antal böcker 0 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar