måndag 8 oktober 2018

Läsrapport Oktober #8 - Magical readathon + Victober

Bildkälla
Andra veckan av Oktober (här finns mina läsplaner) och jag kommer att fortsätta att rapportera dagligen vad jag läser, nu har jag gått vidare till readathonen med Extra Credit för en readathon som kommer att vara i April, ni kan läsa mer här.

Idag påbörjade jag boken Harry Potter and the Goblet of Fire, däremot läste jag inte mer än 55 sidor ur den, för jag känner mig lite trött idag och har migränkänning.

Fast jag lyckades ändå läsa 3 kapitel ur Hustrur och döttrar av Elizabeth Gaskell som är Victobers readalong i år. Den håller på att utkristallisera sig till att vara en av mina klassikerfavoriter.

Sammanlagt läst i Oktober
Antal sidor 975
Antal böcker 1 st

Övriga läsrapporter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar