torsdag 4 oktober 2018

Läsrapport för Oktobe #4 - Fall into Fantasy + Victober


Jag skriver dessa inlägg för att jag under Oktober månad har så många readathons som jag vill vara med i. Tex de månadslånga Victober, där jag i veckan har läst Goodsreadsgruppen för Victobers readalong under månaden. Två kapitel i veckan som är bestämt och det är ca 20 sidor.

Jag har även läst ur John Ortbergs bok Jag skulle gilla dig mer om du var mer som jag, det är en kristen faktabok, som jag läser tillsammans med min bönegrupp och idag blev det ca 40 sidor.

Sen har jag även läst ca 40 sidor ur Sista riket av Brandon Sanderson, det är en bok jag läser tillsammans med Evelina, som passar bäst in på readathonen Fall into Fantasy som bloggaren Liza håller i.

Sammanlagt läst i Oktober
Antal sidor 557
Antal böcker 1 st

Läsrapport 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar