måndag 8 oktober 2018

Läsrapport för Oktober #7 - Fall into Fantasy + Victober


Jag skriver dessa rapporter för att jag har fullt upp med läsplaner genom olika readathons denna månad, så jag tänkte det skulle vara kul att hålla koll på vad jag läser dag för dag i Oktober. I dag var det sista dagen i readathonen Fall inte Fantasy som Liza med bloggen I Regnet har hållit i.

Vad jag har läst är 129 sidor i Stephen Kings bok The Shinning, läser den på svenska men den har i min utgåva kvar den amerikanska titeln.

Sen pga Victober då jag hela månaden har på mig att läsa böcker skrivna under den Viktorianska eran, det är snart dags att försöka läsa något mer än den bok som är utvald till readalong bok i Victobers goodreadsgrupp. Jag har läst de utsedda två kapitlen för idag ur Hustrur och döttrar av Elizabeth Gaskell, jag ska säga att jag är riktigt förtjust i den, den håller på att bli en av mina favoritklassiker.

Sammanlagt läst i Oktober
Antal sidor 884
Antal böcker 1 st

Övriga läsrapporter

1 kommentar: