onsdag 21 februari 2024

This is how you lose the time war av Amal El-Mothar & Max Gladstone

 

WINNER OF THE HUGO AND NEBULA AWARDS: Two time-travelling agents from warring futures, working their way through the past, begin to exchange letters - and fall in love in this thrilling and romantic book from award-winning authors Amal-El Mohtar and Max Gladstone.

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från Adlibris. 

Detta var en omläsning, efter jag hade lyssnat på den tidigare, för 3½ år sen om det stämmer, så kände jag att kankse den inte var så bra att läsa som ljudbok, och det stämde nu när jag läste om den i fysisk form, gillade jag den bättre och förstod mera vad den handlade om.

Sen var den inte mer än tre i betyg ändå, fast den hade sina höjdpunkter i vissa handlingar, men inte tillräckligt att jag skulle ge den högre betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar