fredag 9 februari 2024

Bruja born (Brooklyn Brujas #2) av Zoraida Corodov

 

Infused with Latin American tradition―the Brooklyn Brujas series follows three sisters―and witches–as they develop their powers and battle magic in their hometown and worlds beyond.

Lula must let go of the ghosts of her past to face the actual living dead of her present.

Lula Mortiz feels like an outsider. Her sister’s newfound Encantrix powers have wounded her in ways that Lula’s bruja healing powers can’t fix, and she longs for the comfort her family once brought her. Thank the Deos for Maks, her sweet, steady boyfriend who sees the beauty within her and brings light to her life. Then a bus crash turns Lula’s world upside down. Her classmates are all dead, including Maks. But Lula was born to heal, to fix. She can bring Maks back, even if it means seeking help from her sisters and defying Death herself. But magic that defies the laws of the deos is dangerous. Unpredictable. And when the dust settles, Maks isn’t the only one who’s been brought back…

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från författarens hemsida.

Lite kul är det att ha två inlägg med böcker från samma författare i samma vecka, jag hade med en annan bok av författaren i veckans tisdagstrio.

Det här är även en fortstättning på en triologi jag började läsa för ett par år sen, förstår inte varför det ska ta sådan tid för mig innan jag läser fortsättningen på serier jag har börjat läsa. Fast nu mindes jag faktiskt rätt bra vad den förra boken handlade om så det var inte så svårt att komma in i handligen. Sen är det en handling jag gillar och jag läser gärna vidare om Lula och hennes famij, vänner och ovänner. 

Nu är det bara funderingen om hur länge det dröjer innan jag läser nästa del så intresserar mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar