måndag 26 februari 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 8 /2024

 

Läsningen denna vecka har gått sådär, bra i fysiska böcker men sämre med ljudböcker. Har varit så trött så jag somnat ifrån den flera gånger och har därför varit tvungen att lyssna/ läsa om flera gånger.

I denna vecka har jag tittat lite på booktube och en del på TV-serier som Only murders in the building (4 avsnitt), His dark materials (2 avsnitt), Percy Jackson och Olympierna (1 avsnitt och därmed avslutat första säsongen) och Shetland (1 avsnitt). Även sett på filmen Jumanji -welcomet to the jungel.
Under veckan som gått har jag även hållit på att redigera i mitt bokmanus, och återgäldat några testläsare genom att läsa deras manus.

Annars har jag lyssnat på musik och ljudbok.

Vad jag läst dag för dag:

19/2

99 sidor ur Vinter av Ali Smith (utläst)

24 sidor ur Act your age, Eve Brown av Talia Hibbert (ljudbok)

37 sidor ur A memory called empire av Tamysn Muir

20/2

63 sidor ur Love, theoretacially av Ali Hazelwood

50 sidor ur A memory called empire

75 sidor ur Crimson Lake av Candice Fox

21/2

58 sidor ur Love, theoretacially

61 sidor ur A memory called empire

22/2

55 sidor ur Love, theoretically

39 sidor ur A memory called empire

23/2

56 sidor ur Love, theoretically

23 sidor ur A memory called empire

47 sidor ur Crimson Lake

24/2

62 sidor ur Love, theoretically

39 sidor ur A memory called empire

55 sidor ur Act your age, Eve Brown

76 sidor ur Afrosvenskar av Johanna Berg & Maria Frölich (utläst)

25/2

54 sidor ur Love, theoretically

35 sidor ur A memory called empire

54 sidor ur Crimson Lake

87 sidor ur Act your age, Eve Brown

176 sidor ur My love Mix-Up! av Aruke & Wataru Hinekure (utläst)

Sammanlagt läst denna vecka
antal sidor 1326
antal lyssnade timmar ca 6
antal böcker 3

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 4626
antal lyssnade timmar 20½
antal böcker 11

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 8924
antal lyssnade timmar ca 51½
antal böcker 27





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar