måndag 7 oktober 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 40 / 2023

 

Vi kommer närmare och närmare slutet av året, vad tiden går egentligen. Men även om jag har varit fast i att inte göra det jag ska denna vecka så har jag ändå känt som jag haft en bra läsvecka. Men däremot har jag glömt att blogga i helgen, mest för jag kände som jag inte hade något att blogga om, men kom nu på att det har ju varit ett månadsskifte så jag hade ju kunnat göra en månadssammanställning i helgen men inte ...
Jag har ägnat veckan åt att se på en hel del youtube (authortube och booktube) och det är inspirerande även om jag inte fått till min egna skrivande så mycket som jag velat, men ändå lite har jag hunnit skriva och tänkt en hel del och på så sätt kommit fram i mina manusprojekt.

Jag har hunnit se på TV-serier också som Gillmore Girls (1 avsnitt) och Elementary (3 avsnitt).

Har lyssnat på en hel del poddar denna vecka om skrivande som till exempel Pen to pod, Bladvändarna och en lite äldre Skrivardrömmar. Och en hel del ljudböcker.

Detta har jag läst dag för dag:

30/9

32 sidor ur En av oss är tillbaka av Karen McManus (ljudbok)


1/10

32 sidor ur En av oss är tillbaka

75 sidor ur Jakten på Dawit Isaak av Martin Schibbye

14 sidor ur Avrättningen av Danya Kukafka (både fysisk och ljudbok)


2/10

30 sidor ur En av oss är tillbaka

42 sidor ur Jakten på Dawit Isaak

53 sidor ur Guld och förgätmigej av Jessica Otter Hörlin


3/10

45 sidor ur En av oss är tillbaka

48 sidor ur Jakten på Dawit Isaak

70 sidor ur Guld och förgätmigej


4/10

15 sidor ur En av oss är tillbaka

102 sidor ur Guld och förgätmigej

21 sidor ur Avrättningen


5/10

26 sidor ur En av oss är tillbaka

96 sidor ur Avrättningen


6/10

60 sidor ur Jakten på Dawit Isaak (utläst)

77 sidor ur Guld och förgätmigej

35 sidor ur Avrättningen


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 873
antal lyssnade timmar ca 7
antal böcker 1

Sammanlagt läst Oktobber
antal sidor 841
antal lyssnade timmar 6
antal böcker 1

Sammanlagt läst September månad
antal sidor 4868
antal lyssnade timmar 31
antal utlästa böcker 13

Sammanlagt läst under augusti
antal sidor 5570
antal lyssnade ca 35½
antal böcker 19

Sammanlagt läst under juli 
antal sidor 3403
antal lyssnade timmar 28
antal böcker 9

Sammanlagt läst under juni
antal sidor 3553
antal lyssnade timmar 15 timmar och 45 minuter
antal utlästa böcker 11

Sammanlagt läst under maj
antal sidor 4189
antal lyssnade timmar 17 timmar och 15 minuter
antal lästa böcker 14

Sammanlagt läst under april
antal sidor 6826
antal lyssnade timmar ca 22
antal böcker 28


Sammanlagt läst under mars
antal sidor 5715
antal lyssnade timmar ca 22 och en kvart
antal böcker 16

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 43686
antal lyssnade timmar ca 238(+6)
antal böcker 159 / 163 enligt Goodreads (och har nu nått målet för detta år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar