tisdag 8 oktober 2024

Tisdagstrion - Böcker av författare vars för- eller efternamn börjar på G

Då var det dags för tisdagstrion, som Robert har tagit över efter Helena (Ugglan & boken) Denna gång var det ett rätt lätt tema, böcker av författare vars namn (för- eller efternamn) börjar på G och här är min trio.

Jag länkar till mina recensioner för er som vill få reda på mer om bokens handling och/eller vad jag tyckt om den.

  1. An absolutely remarkable thing av Hank Green

  2. Rick av Alex Gino

  3. The Echo wife v Sarah Gailey



6 kommentarer:

  1. Tre helt okända böcker för mig. Men Rick låter som en bok jag skulle kunna gilla.

    SvaraRadera
  2. har inte läst någon av dina tre. har inte ens hört författarnamnen

    SvaraRadera
  3. Helt okända böcker för mig. Nya författare också.

    SvaraRadera
  4. Hoppla! Inte nog med att jag inte läst någon av böckerna, jag har aldrig ens sett dem.

    SvaraRadera
  5. Nya titlar! Tack för tips !/Bokologen

    SvaraRadera
  6. Rick har jag läst och annat av John Green. Tack för tips!

    SvaraRadera