tisdag 27 september 2022

Tisdagstrion - Skor & kläder (i titeln, på omslag eller i handling)

 Lite sent ute med tisdagstrion denna vecka men här kommer min trio med Skor & Kläder (i titeln, på omslag eller i handling)

Som vanligt om det är någon bok ni undrar mera om eller vill veta vad jag tyckte om den läs mina recensioner.

  1. Bilden av Phoebe av Kim Edwards
  2. Lycka och ett par blå skor av Alexander McCall Smith, en av alla böckerna om Damernas detektivyrå, som jag läste innan jag hade bloggen så det finns ingen recension. Men här förekommer ett par blå skor både i handling, på omslag och i titel.

  3. The girl in the green dress av Cath Staincliffe

3 kommentarer:

  1. Känner bara till Alexander McCall Smith här, men har inte läst den boken.

    SvaraRadera
  2. Tre böcker som jag inte har läst men Alexander McCall Smith harjag i alla fall läst en annan bok av.

    SvaraRadera
  3. Det var tre olästa för mig, tack för tipsen!

    SvaraRadera