lördag 15 oktober 2022

Kretsen (#1) av Maggie Stiefwate


 Fyra pojkar på en internatskola bildar ett hemligt sällskap i syfte att finna en mytomspunnen kungagrav.

En flicka har sedan hon var liten fått höra att om hon någonsin kysser sin sanna kärlek så kommer han eller hon att dö.

Deras öden kommer att beseglas på en övergiven kyrkogård en kylig vårnatt.

Mystisk, sällsam och vacker.
Bokomslag och beskrivnign av bokens innehåll hämtad från Bokus.

Detta är en bok jag velat läsa länge, men sen har det inte blivit av förrän nu, då jag läste den tillsammans med Evelina.

Jag tyckte rätt bra om den mest för att den innehöll saker från fantasy-området som jag gillar som medium och synska människor, och magiska saker som är svåra att förklara. 
Jag ser framemot att läsa fortsättningen av serien.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar