lördag 9 mars 2019

Pågående läsning #151 plus vad jag sett och hört på

Det har gått lite trögt med läsningen denna vecka och idag känner jag att det inte kommer att ske så mycket läsning, är inte helt i form.
Fast hoppas få läst lite mera under veckan som kommer för förutom de påbörjade böckerna har jag en del bibliotekböcker jag behöver läsa som ska lämnas tillbaka i veckan plus att jag har några rec ex som väntar på att bli lästa med.

Har sett på förutom Booktube lite TV-serier i veckan, som iZombie, Grimm, The Blacklist, The Orphan Black, Once Upon a Time, Riverdale och Saknad, aldrig glömd.

Många podcastar jag lyssnar på diskuterar de olika TV-serierna så som: iZombie podcast, Riverdale Register, Swiming in Sweetwater, XOXO Riverdale, The Orphan Black podcast, Clone Club:an Orphan Black Podcast, The Once Upon a Time podcast och The Grimm Podcast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar