lördag 9 mars 2019

Riverdale #0 one shot av Roberto Aguirre-Sacasa & Alitha Martinez

Learn the secrets and hidden tales from the summer before the eternal love-triangle begins in this special issue, which features four short stories focusing on the major players and events in the Riverdale series. You dare not miss this special commemorative issue in advance of the upcoming ongoing Riverdale series, written by Roberto Aguirre-Sacasa (Afterlife with Archie, Chilling Adventures of Sabrina) and the writers of the CW’s Riverdale series, with stunning art by Alitha Martinez (Black Panther)! 

Bokomslag och beskrivning hämtad från Archie Comics.

Jag har ju verkligen fastnat för TV-serien Riverdale som baseras på Archie Comics, på svenska Acke, och när jag ramlade på detta serie-album som är förhistorien till TV-seriens första säsong ville jag läsa det. Fast jag ska säga att det ger inte så jättemycket mer till handlingen än vi redan vet, så jag ger det inte så jättehögt betyg men det var lite mysigt att läsa det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar