lördag 16 mars 2019

Pågående läsning #152 plus vad jag hört och sett på

17234658
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om läsningen denna vecka, det har gått framåt men jag har inte läst den mängden av sidor jag skulle viljat ha gjort. Jag påbörjade även en ljudbok denna vecka, Thousand pieces of you, och det var ett tag sen jag lyssnade på ljudbok.

Annars har jag lyssnat på en del poddar under veckan som gått, XOXO Riverdale, Swing in Sweetwater, Riverdames, Riverdale recap/rewind, The Orphan Black podcast och Clone Club: an Orphan Black podcast. Och en del musik har det blivit lyssnat på.

Sett på tex svt play The Interceptor har jag gjort, den rekommenderar jag, plöjde alla åtta avsnitten på tre dagar..
Har även sett på The Orphan Black, Ounce Upon A Time, Riverdale plus en hel del Booktube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar