fredag 14 januari 2022

Helgfrågan vecka 2 / 2022 - Läsplaner för 2022

 

I denna helgfråga undrar Mia om vi har någon bokutmaning för 2022.

Och det har jag lite i bakhuvudet, har ännu inte skrivit ihop ett inlägg på bloggen om det, eftersom jag både har mått psykiskt dåligt och även haft rejäl ryggvärk och bara kunna ligga till sängs i ett par tre veckors tid runt jul och nyår, så har jag inte haft ork och möjlighet att skriva något speciellt på bloggen.

Men jag har ett Goodreadsmål, alltså hur många böcker jag vill läsa i år, och det är satt till 150 st.

Plus att jag även är med i Kaosutmaningen detta år som Scyllas hylla håller i.

Sen har jag lite luddiga tankar om att försöka läsa ikapp i flera av de serier jag håller på att läsa, vill fortsätta med att läsa minst 12 klassiker i år som tidigare år, minst 12 av de böcker jag har haft med i hett i hyllan inlägg på bloggen. Eventuellt att läsa förra årets favoriter från favorit boooktubers/bloggare som jag följer, har redan börjat med Noveltea corners under januari månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar