onsdag 19 januari 2022

Jingle bell wolf av Terry Spear

 

It's almost Christmas, and Florida gray wolf shifter and veterinarian Gabrielle Lowe has grudgingly agreed to go with her friends to a ski resort in Silver Town, Colorado. But when her two jaguar shifter girlfriends are held up on a mission, it not only leaves Gabrielle alone for the holidays, but also out of her element at the snowy resort. Determined to make the best of it, Gabrielle takes a dip in the lodge's heated pool after it's closed, causing all kinds of trouble…
Gray wolf shifter Landon Wolff, co-owner of the ski lodge, has enough on his plate getting ready for the annual influx of Christmas visitors. The last thing he needs is someone indulging in a midnight swim long after the pool is closed. Just as he's about to throw the rule breaker out of the pool he realizes that she is also a wolf. Suddenly, all the rules change… Maybe Landon will finally find the she-wolf he's always wanted to share the holidays with.

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från Adlibris.

Denna fick bli min avslutning på julboksberättelser för denna julen, och detta blev en paranormal-fantasy-romance ljudbok, med sexiga varulvar och kärlek. Jag är som sagt fascinerad att jag gillar att läsa romans-romaner som jag gör, fick inspiration att runt slutet av december se på booktubern Noveltea corners videos då hon läser och tipsar om många romance-böcker hon har läst, då jag egentligen inte är så inne på att just läsa romans-romaner. Det jag inte gillar är att jag kan tycka att många av dessa romaner då de ska beskriva de mer intima och heta scenerna använder ett språk jag inte känner mig bekväm med, men de flesta av de som hon rekommenderat har inte gjort det plus att det har varit intressanta historier runt omkring som har fångat mitt intresse, som har gjort att jag har gillat många av dem mycket mer än jag trott från innan jag läste dem. Denna lyssnade jag på och den är inte dålig men den som jag har tyckt sämst av, då jag bara ger den ett medelbetyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar