lördag 22 juni 2019

Pågående läsning # 166 plus vad jag sett och hört på

Hmm, läsningen i veckan har gått lite trögt men jag har ändå fått läst några böcker. Men som vanligt blir det en del av de där böckerna jag håller på att läsa kvar i min pågående läsningshög, men jag ska räkna med att läsa ut en del av dessa innan månaden tar slut nästa vecka.

Det som tar tid från läsningen är att jag har sett en del TV-serier och filmer i veckan.
Jag har sett avsnitt ur serierna Grimm, Störst av allt, Orphan black och Once upon a time plus sett på fler 1980-tals filmer pga en podd som jag lyssnar på ser och diskuterar filmerna som har inspirerat skaparna av Stranger things TV-serien som startar med en ny säsong om ca två veckor.
De filmerna är Ghostbusters, Närkontakt av tredje graden, Indiana Jones och de fördömdas tempel, Eldfödd, Alien och Aliens.

Som sagt har jag även lyssnat på poddar som The Stranger Things Podcast, The Orphan Black podcast, Clone club- an orphan black podcast, The Once podcast, The Storybrooke Herald och Onceable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar