lördag 29 juni 2019

Pågående läsning # 167 plus vad jag sett och hört på

I denna vecka och i helgen som kommer försöker jag läsa ut de böcker jag har hållit på att läsa under månaden, och det har gått rätt så bra, tyckte det som Ange beskrev i denna video verkade vara kul och har försökt göra som henne, alltså att försöka läsa 300 sidor per dag, men det har inte fungerat varje dag pga jag har haft lite annat att göra plus haft migrän någon dag och inte klarat av att läsa så mycket.  (296+220+305 +136 +301 sid)

Har fortsatt denna vecka med att se 1980-tals filmer som inspirerats The Duffers som skrivit Stranger Thing, här finns en liten film från imdb bland annat om vilka filmer. Veckans filmer har varit The Thing, Poltergeist och Hajen.
Sen har jag tillsammans med Evelina sett ett avsnitt var av Störst av allt, Orphan Black och Ounce Upon a Time plus Disneys Snövit.

Jag har även lyssnat på poddar om nämnda saker jag har sett på som The Stranger Things Podcast (som har haft avsnitt av dessa 1980-tals filmer), The Orphan Black Podcast, Clone club -an Orphan Black podcast, Onceable, The Stoorybroke Herald ( om Once Upon a Time), The Once podcast. Har även lyssnat på poddar om böcker jag har läst som Potterless, Harry Potter and the sacred text, Unspoiled - Game of Thrones och Spoil me (om Six of Crows).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar