måndag 17 maj 2021

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 19 / 2021


Denna vecka har det gått trögt med läsningen, jag hoppas bara att jag får till att läsa lite mera snart igen.

Det som har stört läsningen är att jag börjat se ikapp (jag hade länge tanke på att se det men sen gick veckorna) Masked Singer, och nu när jag har kommit ikapp så är jag helt fast i att försöka komma på vem som döljer sig under maskerna, och bara att jag blev så fast med engagerande sångnummer fick jag för mig att se klart på förra årets Idol, som jag hade börjat att se men sen slutade mitt i säsongen. Plus att jag även såg klart säsong 3 av Santa Clarita Diet (6 avsnitt), Killing Eve (3 avsnitt) och Game of thrones (2 avsnitt). Sen har jag även sett lite på booktube.


Har under veckan som gått även lyssnat på ljudbok (7 timmar) och musik.

Vad jag läst dag för dag

10/5
76 sidor ur Warbreaker av Brandon Sanderson
52 sidor ur Ship of destiny av Robin Hobb (ljudbok)

11/5
54 sidor ur Warbreaker
44 sidor ur Ship of destiny

12/5
40 sidor ur Warbreaker
90 sidor ur Ship of destiny


13/5
61 sidor ur Warbreaker
56 sidor ur Ship of destiny

14/5
68 sidor ur Warbreaker
40 sidor ur Archebeies av Marissa Meyer
44 sidor ur Ship of destiny (utläst)

15/5 
68 sidor ur Warbreaker

16/5
67 sidor ur Warbreeaker
21 sidor ur Upon a burning throne av Ashok K Banker (ljudbok)

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 781

utlästa böcker 1


Sammanlagt läst i Maj

antal sidor 1859

utlästa böcker 4


Sammanlagt läst i April 

antal sidor 7313

utlästa böcker 17


Sammanlagt läst i Mars

antal sidor 9909

utlästa böcker 30


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 5792

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 30330

utlästa böcker 82

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar